Lökigt?

Skämtaru! Shit! Vi åkte ner till jobbet med inlines idag! Fan så svettigt de var! Dock var de ingenting emot att köra hem! Fan de rann om mig när jag klev innanför dörrarna! Vår lägenhet är inte svettvänlig!!!

På jobbet hade vi vår första videokonf. AS kul! Haha snubben som höll i de var riktigt rolig att lyssna på, dessutom gick tiden jätte fort.

Väl hemma vare bara att byta om och åka vidare, jag och Erika åkte till Carro. Vi cyklade! Vi käkade sallad hemma hos Carro och planerade Jessicas möhippa! Riktigt kul! Men svårt att komma på någonting roligt. Vi höll på i flera flera timmar! Puh va huvudet var slut efter det.
Beklagar även sorgen för henne!!!

Runt klockan8 åkte jag över till Dennis som skulle bjuda på mat idag, snälla Dennis! De var sjukt gott! Första gången jag käkade löjromsås tror jag de heter, dock tog jag inte mycket eftersom jag vet med mig att jag inte tycker om rom. Men gott var det. Vi satt och pratade lite skit och hade det allmänt trevligt. Sen gick jag och älskling hem.

Nu sitter jag här och har precis läst kontraktet som telia skickat hem till mig. Eller rättare sagt jag skickat hem till mig själv hahah Man blir lite orolig men de är säkert ingen fara :P

Imorrn blire inlines igen :D Ska bli nice! Sen blire träning efter jobbet! Oh efterlängtade träning here we come :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0