Kväll igen

Ja som sagt så var de work work idag! Eller egentligen inte med tanke på att de mest var utbildning! Men fan va man blir trög i huvudet av att försöka ta in all den informationen! Och dessutom är det 20 dagar! Puh mycket som ska in i skallen! Ibland önskar man att man hade ett sånt där ailen huvud!

Idag var det även "Laganda"! Jävla tävlingar alltså! Nu klagar jag inte på att dem hade tävlingar utan hur fan ajg reagerar på dem! Titta på bara tanken på tävling få¨r mig att slinta med fingrarna! Niu rättade jag inte för att ni ska se hur arg jag blir! Eller inte arg men adrenalinet pumpar satan! Och idag var de ju såklart inte någon skillnad! Shit! JAg skakade när tävlingen var slut! Jag och Lindah bör inte!! Betonar BÖR INTE vara i olika lag!!!! Sen 118 så har de inte funkat! Vi skulle kunna klösa ut ögonen på varandra! G!!!
Dock fick jag ett bra lag :D Som dessutom verkar ha lika svårt att förlora som jag hahaha!!

Älsklingen plockade upp mig och Erika! Jag trodde jag skulle ha mat klart när jag kom hem! =( Den ledsna gubben antar jag säger allt! Så jag fick laga mat igen! Även denna gång riktigt god mat! Recept från min mormor :D
Vid 7 åker jag och Erika och tränar! Kommer fram och ser att dem stänger klockan 20.00 på sommarhalvåret! Jädra skit! Jag kommer aldrig hinna träna =( Inte om jag ska behöva laga maten varje dag =(

När jag kom hem tog jag tag i och diskade! Sen jag gjorde det så fint vill jag inte att de ska bli hemskt igen >_< Jag är så glad att vårt kök är fint nu! Men jag ska inte ta på mig de ansvaret! Jag tänker inte vara den som diskar varje dag;)


Inte för att för att jag är femenist men de ska vara lika i hushållet!

Älskling är fortfarande skadad =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0