Hej hej i burken!

Äntligen har man lite ledigt! Nej men jag tycker att det är jätte roligt på jobbet dock så känner jag att tre dagars vila ska vara standard. Jag har jätte svårt att ställa om mig för att kliva upp på morgonen. Visst jag har kommit i tid varje dag men med mycket "om och men".

Dagen i ära har vi flummat och haft riktigt skoj!

----

Jag märker att vissa dagar är jobbigare än andra när de gäller mina problem. Som idag, jag hade en klump i halsen under hela tiden. Jag ska vara glad att min vilja är starkare än vad den har varit! Jag känner det att om inte jag haft Lindah på jobbet nu så hade jag fallit tillbaka till gamla vanor! En stor sjärna i kanten för pinglan! Visst det är inte alltid jag tänker på det, men vissa gånger så kan jag inte rå för det! Jag vet inte vad jag ska kalla det för, ätstörning? Eller spsykiska besvär? Jag har inte hittat någon kategori riktigt för det. Det låter dumt men förra sommaren kunde jag inte äta hur mycket jag än försökte och försökte jag för mycket tog det stopp. I början var det bara ibland sen blev det mer och mer. Jag sa inte heller någonting till någon, utan det var nog mina vänner som märkte det först. För jag tänkte inte på det. Sen var det Mamma. Nu när Mamma är borta igen känns det som att det måste börja igen bara för att det var ungefär i den slängan som de började förra gången? Ångest över att Mamma inte är här! Eller så är de någonting som ligger under fasaden som trycker! Tror inte jag har gråtit ut riktigt! Aja, men jag äter iaf, de kan du hälsa Mamma, Beata! Skulle de va nått så säger jag till! Det har jag lärt mig nu!

Ville bara skriva av mig lite....sry...
-----

Satt här med Lindah för en liten stund sen, trevligt att ha lite sällskap, vi satt och pratade språk och lyssnade på låtar Elin hade spelat in. Jag klarar inte av att lyssna på låten hon och jag spelat in! Den kanske lät bra typ tredje gången jag lyssnade på den, men inte nu! Tror inte någon tycker om att höra sig själv varken prata ännu mindre sjunga!

-----




Mina fina föräldrar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! Ska vi hjälpa varandra?

Jag behöver röstar på mitt bidrag på facebook, o du på din klänning på nelly?



Om du röstar på mitt bidrag på facebook så kan ja ge dig 15 poäng på din klänning? :)



läs här! http://galenflikka.blogg.se/ i de senaste inlägget :)



tyvärr så försöker folk lura till sig röster utan att rösta på mig :(



Jag vill de ska vara rättvist :) så röstar du på mig, så röstar jag på alla dina klänningar om du har flera :)

2011-06-23 @ 20:01:40
Postat av: Lindah

Men det står väl Angelica!?!?

Ja jag hoppas också att det går bra.. Mitt hjärta SPRICKER snart efter honom!

2011-06-26 @ 16:44:17
URL: http://deepsuperficialities.blogspot.com/
Postat av: Lindah

I heart you my dear! Jag hjälper på alla sätt jag kan! Just say the word and im there =)

2011-06-26 @ 16:46:50
URL: http://deepsuperficialities.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0