God onsdag morgon?

Nja inte riktigt! Den här jädrans lägenheten är som sagt inte gjord för att bo i tror jag? Förstår att han som bodde här innan flyttade så snabbt. På vintern behövde vi knappt ha värmen igång och på sommarn måste vi ha draperit nere och vi dör iaf. Eller jag för jag är ju "klimakteriekossa" hahaha Erikas vackra ord om mig!

Vaknade lite tidigare idag. Hade lite saker jag va tvungen att göra! Dock var de ganska svårt med tanke på att jag låg och typ kved av smärta igår natt! Jag hade så ont i magen så de går inte att beskriva. Glad att de gick över iaf!
Så nu sitter jag här sliten och taggad för dagen. Dock vet jag inte hur vaken jag kommer vara. Glad att vi ska åka inlines så man vaknar till.

Nu ska jag ta och kika lite på den stora burken, borsta tänderna och klä på mig innan jobbet väntar. Ha en bra dag =)


Taget hor Lina när jag var ner dit, pigg och glad med min belastning i handen =)

Kommentarer
Postat av: Erika

Klimakteriet har jag sagt att du är i, inte att du är klimakteriekossa, haha :P

2011-07-01 @ 10:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0