God morgon tisdag redan?

Igår var pappa på besök! Vi satt och pratade lite och han visade mig en låt som jag märkte att han nästan grät till! usch tycker inte om när pappa mår dåligt =( Min fina Pappa!!

Erika var här och åt med oss! Pappa kom med thai mat :P Riktigt mumma var det!!
Sedan drack vi lite kaffe och umgicks!

Pappa och Pici åkte hem runt 20 tiden! Så jag och Erika satte oss ner för att planera midsommar! Vi ringde även upp Carro för en "telekonf" Men de gick mindre bra :P Dock löste vi de :D De blir mycket lekt och stoj till midsommar! Får bara hoppas på ganska hyffsat väder!!

Usch igår gick jag och la mig runt halv 12! Var tvungen att laga mat till idag samt årdna med tvättet så den är klar till idag! Hmpf jag kommer inte längta hem efter jobbet! Plus att jag kommer vara extremt jävla trött! Kunde inte somna!!! Blä säger jag!


Kommentarer
Postat av: s.

hjälper din kille inte tills med maten något? har ni delat upp uppgifterna hemma på något vis, för på sättet du skriver låter det som du måste göra allt :S. och så borde det ju inte vara....

2011-06-21 @ 17:05:13
Postat av: Jag

Jag skulle uppskatta om S. Säger vem de är så att man iaf har ett namn =)



Nej absolut inte! Skulle aldrig gå med på att städa själv och sånt! Tvätten sorterade vi tillsammans! Maten lagar jag för jag tycker om min egen mat och han uppskattar det så mycket =) Oftast diskar han, tvättar toan plockar damsuger osv. Vi städar samtidigt och hjälps åt =) De enda jag får göra själv är maten =) Tvätten vart de otur med nu för han jobbar så jag får göra den själv annars gör vi den alltid tillsammans =)

2011-06-21 @ 17:29:34
Postat av: heter sara.

vi känner inte varandra, hitta bloggen av en slump bara minns inte riktigt hur.



okej i see... tyckte bara det lät som att du inte ville laga maten själv jämt, men då vet jag :)

2011-06-21 @ 21:36:40
Postat av: Jag

Aha okey =)



De är skittråkigt att laga maten själv, oftast har jag sällskap, har jag inte de blir de inte ofta mat :/ hehe jag är knäpp.. :P

2011-06-22 @ 06:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0