Första dagen på jobbet!

Ja de gick ju bra! Vaknade som sagt kvart över fem i morse!

Väl där mötte jag upp fina Lindah, vi båda var pirriga i magen :D
Vi fick lite introduktion samt lyssna på samtal...

Någonting som är så jävla typiskt mig är att alltid göra någonting konstigt när de är första dagen i typ skolan eller dylikt. Jo och idag var inge annorlunda heller! På lunchen var jag inte tillräckligt uppmärksam så jag satte mig på en stol som hade samlat på sig en heeel pöl med vatten >_< Så jag gick in som om jag hade kissat på mig! Och dem jag satt med fick ju sig ett skratt. Så jag tog av mig mina tights och fick sitta med mina orakade ben och skämmas! När folk kom ut frågade dem antingen "Varför sitter du utan byxor" Eller "vem byxor är de som hänger här" Jo lilla jag var ju så klantig så! Aja nu blir man ju iaf ihågkommen av dem som satt där ute. Tur var väl att Lindah missade det annars skulle jag få leva med nå nytt smeknamn av henne med haha

När jag skulle cykla hem så var de bara uppförsbacke, och min cykel har tydligen fastnat i treans växel så jag fick kääämpa mig hem ska jag säga! Väl hemma hade jag hoppats på att min fina älskling skulle ha haft maten klar..Men nej =( O inte hade han tagit upp posten heller.. Men men han var trött. Jag fick typ panik och började städa! Han också självklart! Så hela dagen i princip har gått ut på städning och släng av sopor! Nu luktar lägenheten gott och de ser fint ut igen :P Vi var även till Tina och Tommy för att låna en till cykel :)

Imorgon börjar utbildningen på riktigt =) Så de ska bli skoj :D

God natt allesammans! Hoppas att ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0