...

Igår somnade min kära Farfar in efter mycket lidande. Jag hoppas att han har träffat farmor och att dem båda har det bättre!
------
Lite mer muntra saker är ju att malmö vistelsen var riktigt rolig. Vi hade våra sjuka stunder! De var riktigt roligt att få umgås med Lina igen! Samt att träffa Silvia som som jag inte har träffat på två år.
På Linas student grät jag nästan. Efter att få ha lekt buffel i klungan med folk och äntligen tagit mig fram till scenen! Hon var så fin och de var så kul att se henne!
Sen väntade en 7 timmars bilresa på natten. Vi höll oss vakna allihopa för att Ronny inte skulle somna vid ratten!
Som man brukar säga borta bra men hemma bäst! De var helt underbart att få lägga sig i sängen och äntligen få sova med min underbara sambo!
---
Igår efter beskedet vart man ju på mindre bra humör! Hela kroppen vart mör! Jag orkade ingenting. Kim och Erika kom ju till mig runt två när jag precis hade vaknat. Sen ringer min kära kusin mig och frågar om jag visste vad som hade hänt. Tur var väl att jag inte var ensam just då för då hade jag brytit ihop! Tack Zsolt för att du ringde jag uppskattar de verkligen. Mina föräldrar hade inte velat väcka mig med de beskedet sa dem.
Vi åkte till Tina och Tommy. Chrille och de andra badade men inte jag. :/ MAn har fan inte någon lust att göra någonting när e tynger en så! De enda som får en att inte gråta hela tiden är att man vet att han slipper sin smärta nu!
---
Idag är de svarta kläder som gäller. Vi är hos mamma och pappa. De kommer lite folk för att dela detta med oss!
Jag kommer inte kunna gå på begravningen eftersom den inte kommer att ske i Sverige! Min kära Farfar ska få ligga bredvid Farmor.
---
Nu ska jag hjälpa min kära Mamma med lite bestyr här hemma! Hoppas ni alla får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0