Blöt katt?

Fy satan för att vädret straffar en på detta vis! Usch! Dessutom så hade jag punka på cykeln så var tvungen att stanna vid cykelringen och pumpa däcket när regnet blev ännu värre!! Snälla Christoffer höll mig sällskap! Jag hade aldrig vågat cykla själv när de oskar!!! BLÄÄÄ! Säger jag med många utropstäcken! Hoppas på allt att vädret inte är såhär imorgon!!!!


Så här snygg blev man av de underbara vädret!

"Plugget" Gick super! Tror de fastnar nått iaf :D Känns bra när man får hålla på själv! Man kanske inte är så IQ befriad som man tror =)

Imorgon blir de sjunga med Lindah och Elin! Ska bli skoj :D

Nu ska jag värma mig och vänta på Erika och min fina Pappa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0