After work

helt jävla fucking awesome dag idag helt enkelt! De som inte var med missa något definitivt! OK de var inte dragit men fan va vi skratta och hade det trevligt! Oh va jag älskar mitt nya jobb!!!

Dagen började riktig bra inlines till jobbet! Skönt som tusan! (synd bara att man inte kan inte åka imorrn när de ska regna =( )  Väl på jobbet tror jag att de spåraded ganska tidigt! Sjuka humorn i gruppen gör inte sakerna bättre om jag ska vara ärlig!

Efter jobbet piffade man till sig så gott de gick sen vare bara att ha fullt med skoj! Helt underbara schefer man har alltså, hänger med på skämten och vågar skämta själva! De är riktigt roligt!
"twilly twilly twill" Var ju en succeé! hahah special dansen :P Att kunna umgås med sina kollegor även efter jobbet är bara ett riktigt stort ++++ i kanten! Länge sen man hade så kul med arbetskollegor om jag ska vara ärlig!

Nu sitter jag här och tänker, hmm hur fan ska de gå imorrn, men klockan är ju inte ås sent så man kanske hinner piggna på sig sig lite granna innan man hoppas i säng! Tror även att min fina uppskattade mitt roliga humör idag!
Imorgon blire cykel! Full fart till arbetsveckans sista dag, sen va som händer på lördag får vi se då, älskling köpte bara med sig den flaskan vi hade lånat!!!

Oh måste bara få skriva de här! Min fina hade stor städat när jag kom hem idag! De var så fint här hemma så jag visste inte vart jag skulle ta vägen! Städat köket klinikst, diskat, städat vardagsrummet!! Jag hade dock avbrytit honom i allt när jag bad honom hämta mig ( Ville inte åka inlines hem i uppförsbacke, när allt i min syn var berg och dalbana haha) Han är så fin min fina! Älskar honom så mycket!

Dock måste vi laga mat så jag inte behöver ha med mig en billys idag igen hahaha

Tack för en riktigt trevlig after work allesammans! Riktigt uppskattat och trevligt! Vi måste definitift göra de igen, dock med hela gänget!! :D








Försstår inte va de är för fel på mina kameror :S Blir alltid nå knas!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det där kan vara den värsta bild på mig som NÅGONSIN tagits! Fy o helvete :-) Gullig du är som bjöd med mig på PowerMeet, ska bara fixa hundarna så följer jag gärna med om det går bra för dem som "ordnar" det hela. Kul att umgås och lära känna dig lite mer. Ses imorgon och snälla, lägg inte upp den bilden på FB! Kramar!

2011-06-30 @ 22:00:16
Postat av: Jag

Tack söntos :D Absolut jag vill lära känna dig mer också! Skulle vara riktigt kul om du kunde följa med :D

Ne de va därför jag inte la upp de på fb, tänkte om de va nå fler som inte ville synas där :P Sen så kan man inte tagga på bloggen ;)



Vi ses imorrn gumman :P

2011-06-30 @ 22:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0