Tisdagsmys

Fyfan va dagen inte har varit pigg idag! Vakna i koma, äta frukost som en sengångare och ta cykeln ner på stan som en zombi! Ögonlocken har varit fruktansvärt tunga hela dagen! Vet inte om jag har sugit åt mig tillräckligt för att klara provet imorgon om jag ska vara ärlig!

Efter jobbet får man alltid en extrem dipp. Man vill bara sitta där hela dagarna! Helt underbart kul! Vi gick ner på stan och mötte upp Emi som hade virrat bort sig från nå café som jag inte kan stava till, trodde vi men hon hade bara hittat skor. hahah Sen bar de av hem till mig. Emi och Lindah bjöd på mat idag som jag hade lagat! hehe Langos såklart. Lilja kom över han med, vi satt och pluggade lite telia inför provet sen åt vi. Mumma! Tror dock att Emi fick lite ont i magen! Hade varnat dem innan att "Ta de lugnt, man får ont i magen annars". Resten av kvällen bestod av i prinsip skitsnack och plugg, lite mini konflikter. Men vad är en kväll med mig och Lindah utan konflikter :P

---

Virriga tankar i mitt huvud just nu, både bra och dåliga. Vet inte hur många gånger jag har suddat ut min text och börjat om nu. Tillslut kände jag att ne jag vill inte skriva för mycket så jag låter de stå såhär! Så har jag inget sagt!

---



----

Till någonting mer underbart än någonsin! Tänka sig att de är ett år sedan jag och ChrilleDill träffades! Eller ah lite mer än ett år sen , men snart ett år sedan vi blev tillsammans! Helt sjukt vad tiden har gått fort! Den här tiden har gett mig så mycket erfarenhet, så mycket kärlek och nya vänner så de är sanslöst! De har även gett mig insyn på vad som betyder någonting och vad som inte gör de! Dock gett mig en ny saknad som jag inte har haft förr, till min familj till mina vänner till min hund!! Men jag är lycklig och jag trivs med mig själv bättre än på länge! Jag har fått självkänslan tillbaka och jag vet vilka jag har att tacka för de! Jag mår hundra gånger bättre än va jag gjorde för lite mer än ett år sedan! Tack alla som har funnits där för mig! <3

---

Mitt under att jag sitter och skriver ut min själ..nerå men så ringer Márta och har min väska! Super duper glad! Glömde ju den hon Mamma och Pappa igår i all stress så ctrl+a - ctrl+c och skynda sig iväg till affären haha. Helt underbart att se väskan igen! All turbo har gjort mig svettig nu! Underbart? Nej :/


Dock är jag överlycklig för jag får köra bil igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0