Som ny!

Min fina pappa kom över en sväng idag. Han skulle kolla så att ingenting var urdraget i bilen, förhoppningsvis kommer de inte heller att bli de i framtiden tills vi lagar rutan :/ Han lagade även min cykel!...Igen. Fan att den hoppar fram och tillbaka i växlar. O när den väl hoppar i fyran eller femman så vägrar den att gå tillbaka till den ordinare. Aja får väl se till att prioritera en cykel om jag får vara kvar.

Erika var över en sväng idag. Pratade skit och tittade på Bridget Jones dagbok 2. Var as rolig. Dock har jag inte ens sett ettan så:/ Jag lagade även pannbiff med potatis som lovat. Denna gång stekte jag de inte utan lät dem ligga i ugnen..Ah de heter ju ugnsteka men men..

Lagade även lite kvällsmat, bacon och pasta med keso med löksmak. Mumma blev de. Pannbiffen kan jag inte säga någonting om eftersom vi inte har smakat den ännu.

Imorgon äre en ny jobb vecka ska bli kul att utmana sig själv efter fredagens fiasko och lördagens ja hyffsade resultat. Ne nya och friska tag och inte tänka tillbaka hur dåligt de gick, för nu jävlar ska de gå bra igen :D

Godnatt allesammans imorgon banne mig ska jag färga håret :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0