Oh krap!

Bästa ordet på länge :P Men jag använder det nu för jag efterlysermin jävla sladd till mobilen så att jag kan lägga in bilderna från igår! Jag fattar inte hur man lyckas slarva bort någonting i denna lilla lägenhet!!!! ??

Stora frågetecken cirkulerar runt mitt huvud! Har kollat i de flesta vrån som vi har här hemma, men ingen mobilsladd :/ Säkert john blund som tagit den.

Vi sitter och smälter här hemma! Jag vill gå ut! Ska väl snart de antar jag, hände en insident inatt som kanske har rört om i grytan på samhall! Så ska väl kanske hjälpa till och röja upp :/ Aldrig kul när de händer sånna saker inom ens vänskapskrets!

Nu ska jag nog sluta skriva för har förmodligen ingenting mer intressant att skriva om än :P

Puss och kram och nyp i stjärten! :P


pökar i köket?

Kommentarer
Postat av: Anonym

* oh crap.

2011-07-02 @ 19:46:58
Postat av: lina

daniel var ju på iron maiden, därför han skulle hem så sent! Förresten, hur jobbar du på power meet? Är sugen på att komma hem och partajja med er! Hör av dig =) <3

2011-07-03 @ 01:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0