Nervöst

Tjabba tjena. Gårdagen bestod till mesta dels av matlagning och besök hos Chrilledills moster med Erika. Sedan tittade vi på en as grym serie! Mike and molly! Sjukt jävla rolig! Skrattar i prinsip hela tiden :P

Idag hade jag riktigt svårt att kliva upp! De roliga va bara att jag ställde om klockan, sen i sömnen drömde jag att larmet gick så jag klev upp, 2 min senare ringer klockan haha snacka om att inte vilja komma försent!

Har suttit med Andreas på jobbet och lyssnat när han pratat med kunder. Sen fick jag mod till mig och satte mig jag med! GRYMT kul!! Känner mig sjukt nöjd, av tre samtal sålde jag på två :D AWEEESOOME :D

Ne ska nog ta och ringa till IrrePirre och skryta lite haha :D Ha en bra och solig powermeet allesammans :D


Powermeet förra året :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0