Mondaaaaay

AAAH de går så jävla bra på jobbet så de är sanslöst! Trivs som en buffel gör jag också! Vet inte va jag fick de ifrån men de klingade as bra! Bästa arbetskollegorna har jag med! Fan va bra jag har de nu!

Man blir ju lite tung i huvudet efter en dag, men tror mycket beror på att jag måste skaffa glasögon! När lönen kommer så :D Hälsan ska va i centrum! Hehe säger jag som inte har tränat på en månad, men de kommer kära vänner de kommer! (hmm kanske därför jag såg ut som jag gjorde på bilderna från helgen haha)

Nu sitter jag och väntar på att tvätten ska bli klar, älsklingen åkte iväg för att köpa en jävla fläkt till lägenheten! DE ÄR FÖR VAAARMT!!! De går inte ens att sitta still utan att svettas! Undrar om han hinner tillbaka tills tvätten är klar, tycker de är tråkigt att tvätta själv=( Så mysigt när vi gör de tillsammans! Annars går man bara där nere och sjunger för sig själv, folk skulle tro man är sjuk eller nått...

Lillkillen i grannlägenheten blev utlåst idag stackarn. Jag gick ut och pratade men honom! Nu när man har pratat med honom är han ju sjukt söt! Försökte knacka på, ropa på hans mamma men fick inte tag i henne. Så vi använde oss av de morderna "eniro". Hittade nr till hans mamma men precis när jag började ringa så öppnade hon dörren åt honom. hmm... Aja.

Idag blir kyckling, curry med ris! Så ska vi handla hem lite sallad för nu saknar jag de! Spec guuuurka!! MMMH och paprika som man kan ha i maten! Oh va jag är hungrig, märks de?


Oh dedär hade inte suttit helt fel! Tänk om man kunde ha en sån fin frukost varje morgon! Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0