Minigolv och tacos!

Weeehooo vem vann på minigolfen då??.... Ja inte fan va de jag iaf! Skit spel!!! Gick bra ett tag men boll fan ville ner i vattnet och utanför banan men abosolut inte ner i hålet!!! Bara ännu en gång bevisat att jag har dålig hålvana! Chrille vann såklart, som han alltid  gör! Spelar ingen roll vad man hittar på! Aja de var trevligt iaf, kim kom tvåa Erika trea och jag sist för jag dampade sönder!

Efter minigolfen tog vi en tripp till Willys och handlade ingredienser till tacosen! Blev ap gott! Efter maten satt vi alla och pusta och stånkade för vi var så mätta! Kikade lite på tv och bara umgicks! Absolut ett bra sätt att avsluta veckan på!

Min fina fia ringde mig, vi pratade nästan en timme! Kändes som good old times! Kul :D Planerade in en mys fredag. Dock är den uppbokad tydligen måste höra av mig imorrn och säga de! Men en myskväll ska absolut bli av!!!! Saknar de kvällarna vi brukade ha ute i kumla!

Nu är jag och min fina hemma igen, ska väl varva ner och umgås lite, för denna vecka kommer vi inte ses så mycket :/ Han ska jobba natt och jag olika tider hela veckan. Imorrn börjar jag 07:45 på tisdag 12:45 så de är ganska olika tider:p Måste försöka klämma in att baka till på lördag. Vi skulle ha bakat idag, tillsammans men vi planerade in annat. Så får ta på mig att göra de med mina systrar istället! Men ska bli trevligt att umgås med dem med! De var ett tag sen.

Nu ska jag ge min fina lite uppmärksamhet!


Mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0