Jordgubbar med smält glassss

Att man kämpar så länge för en sak så blir de inte som man hoppats!!

Jobbet gick bra, dock glömde jag ta mina raster, så kände mig inte så social! Men men så kan de gå ibland, får hoppas att mitt program fungerar som de ska imorgon =)

Jag var helt slut när jag kom hem, mitt huvud kändes fullt! Känns att de varit en tung dag, min röst är slut också. Men kul är det. Ah inte de jag just skrev men jobbet.

Efter en stund kom chrilles mormor, morfar och hans mosters familj över på fika, de bjöds på riktigt goda jordgubbar med glass som jag smälte i tallriken och doppade jordgubbarna i! Oh mun orgasm!

Nu ska vi ta och plocka undan efter fikat, kan säga att de blev ett riktigt storlass. Men min fina har sagt att han tar hand om det imorgon!

Nya tag imorgon! Nu jävlar ska de i en till lapp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0