För lång natt?

När vi kom hem igår så hängde vi upp tvätten så gick typ jag och la mig :/ Kände att jag ska se om jag blir tröttare av att sova ordentligt eller om jag blir piggare...Ah ni kan ju gissa er fram hur fruktansvärt trött jag är! Förstår inte, tror inte jag har lärt mig hur min kropp fungerar!

Hahaha jag fick mig goda garv igår, mina vackkra sms till Erika om hål hit o dit och inavel! hahaha Gud va jag är rolig när jag är trött...

Jag vaknade mitt i natten, eller ah typ vif fem,då var Chrilledill fortfarande vaken :/ Han kommer sooova lääääänge idag :/  tråkigt nog!

Aja jag ska ta och göra mig i ordning! Har samma matlåda som igår också =(
Can you imagin?

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 22:07:55
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0