bilinbrott!!!

Det är tredje gången denna månad som någonting sådant sker här på samma jävla parkering! Blir tokig! De är inte själva grejen att de tar saker eller slår sönder saker! Utan att de har varit in i ens personliga saker! De har brytit sig in och setat i min bil??? De är vidrigt! Jag kommer inte att vilja sitta i den bilen nå mer känns det som nu iaf!!!!

Usch! Vidriga människor! Jag skulle tro att detta hände i fredags, eftersom det var en massa cykelstölder då med! Skit gata!!! Jag har varit irriterad hela morgonen av någon anledning som jag själv inte har en aning om ! Sen så kommer de här på de! Idag ska man inte bråka med mig alltså!! Jag är på krigsstigen!!!

Min fina gröna pärla =( Sen tycker jag så synd om pappa! =(

Aja jag känner för att röja hela lägenheten så de tänker jag göra idag! Ni vet vart ni kan få tag i mig! Ha de bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0