Äntligen helg

Sådär då har man haft sin första försvåvning! Kan säga att de inte var ett dugg roligt för de som skrattar. Jag la mig i tid igår, men imorse tänkte jag såhär "Jag ska bara blunda och sträcka lite på mig" när klockan ringde...M de gick ju bra! Vaknade 07,22 börjar 07,45! Upp ur sängen ut i köket halvnaken, bre mackan slänga ner den i en påse med matlådan. Klä på sig de första bästa som ligger på golvet, borsta tänderna medans man kissar (Jag vet ofräsch men va skulle jag göra??) Sen var de bara att springa till cykeln och ha jävla eld i arslet!!
Jag kom in till jobbet EXAKT i tid! Fy helvete vilken tur att jag inte sov en minut extra! Tänk att jag kom på mig själv i drömmen att jag var tvungen att kliva upp! Puh!

Jobbet gick super! Alltid kul när människor säger trevliga saker till en! Dock blev jag helt jävla slut mot slutet av dagen. Tror att de kan bero på min energikick på morgonen där. Så i slutet av dagen visste jag knappt va jag pratade om. Men de gick tydligen bra iaf! Fick ett nytt pris :D

Idag har vi planerat möhippa så de har knakat om de! Ska bli så kul att vara med om den första ever :D Samt att man har varit med och planerat den är kul de med :D

Nu ska vi ha fredagsmys med Erika som traditionen säger! Vi har väl missat någon fredag men oftast håller vi de.

Chrilledill har visat runt en hemsk bild på mig, tänkte att jag kan dela med mig av den. Den är inte som den ser ut! Jag fattar inte vad jag höll på med! Tror alkoholen gör att man slappnar av lite väl i alla muskler!

Säg va ni vill men jag fattar inte heller..tror min kägi levde ett eget liv den kvällen, även mina armar, min haka ja allt!!!

Kommentarer
Postat av: Din bästa vän ;)

Wooohoooo jag ska bli gudmor ;D

2011-07-15 @ 22:15:23
Postat av: Lina

Hahaha bigi då, man sväller av alkohol. Men jag tycker du är söt ändå!

2011-07-16 @ 15:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0