Alkohol och ostbågar!

När jag kom hem ifrån jobbet igår vart jag en riktig tidsoptimist! Troddde jag hade all tid i världen, när vi kom hem så tog jag de lugnt lite väl länge! Sen kom jag på att jag måste hinna laga mat innan vi ska börja dricka!

Så vi ställde oss och lagade mat! De blev kött pommes och beasås! Fyfan va gott de var! Sen började jag fixa mig, jag blev klar typ halv 7.
Vi mötte upp Natta, sen gick vi till ica och köpte groggvirke! Andreas och hans tjej plockade upp oss var på vi sen plockade upp den sista i gänget Kristoffer! Vi satt gaaanska trångt i bilen!

När vi väl kom fram till Angelica så var vi tydligen tidiga! Var visst mitt fel! Jag hade tydligen missuppfattat att klockan 7 bara gällde natta haha! Men men! Vi pratade skit, lekte lekar dansade loss! Skämtade! Jag hade riktigt kul och jag tror nog att jag talar för alla när jag säger att vi lär göra om det!

Bilder kommer tyvärr upp när jag skriver på min dator. Hoppas att de är ok för alla :D

När vi hade gått hem så kom Andreas och hans tjej hem till oss och vi pratade en stund och umgicks! De båda är riktigt trevliga! Vi sa de att vi skulle umgås nån gång när klockan inte blev halv 4 på kvällen!

----

Nu ska vi få besök av Chrilledills pappa. Min pappa var också över för en stund sen! Jag kan ju säga att folket kommer ångra att de ville komma över! De är SJUKT JÄVLA VARMT!!! Rinner från varenda jävla por på kroppen!!!!


Nu har vi även min fina Piccan här :D Dock måste jag försöka ta bort all tandsten hon har fått stackarn =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0