Torsdag

Hahaha om jag hade ont igår vet jag inte vad jag ska kalla denna dag för! Fyfaaan säger jag! Kom inte upp ur sängen! Mitt ben måste ha dragit ihop sig i musklerna eller nått! Jag går som kapten krok! Ena benen kan jag inte göra rakt hahaha! Härmed kan jag konstatera att efter att man tränat ljumsken ska man absolut inte gå på ett spinningpass! Undrar hur fan jag ska jobba imorgon haha! Dem kommer tro att någonting annat har hänt därbak, för de ser de ut som kan jag lova!

Idag var jag och älsklingen ner på stan! Dock helt i onödan men de gör inget! hehe Träffade pappsen på stan också, vi åkte iväg och lämnade tillbaka den extra hårfönen som jag fick i julklapp. Vi böt den mot en bordsgrill, den kan man använda till att göra toast och att grilla kött på :D Det var 4 i ett! Fan vilket kap. Tur att Chrille övertalade mig att inte ta toasten från obh nordica haha som velat haft i flera år. Jag har ju velat haft chili kolektionen :/ Men men, får väl ta och köra på en "Alla sorters kollektionen" istället! Vårt kök kommer se ut som en djungel av olika produkter haha! Men men de går ju att gömma dem fula ;)
Pappsen bjöd på lunch, vi satt och pratade lite skit sen skjutsade vi tillbaka honom till jobbet!

Åkte hem och skulle börja städa. Började gjorde vi sen la vi oss i sängen för att "Vila" lite och somnade hahha! Vaknade inte föräns Kim kom hem. Tror dock inte vi sov så jätte länge, för klockan han inte bli så mycket. Så jag plockade undan de vi hade börjat med, sen kom jag ju på att jag hade tenta idag! hehe inte så smart av mig där! Så satte mig ner för att försöka förstå frågorna! Då var klockan runt tre och jag hade tid på mig fram till 9 idag! Men syrran kom och vi började med maten vid 4 tiden. Tacos blev det. Så när vi käkat, så satte vi oss och spelade lite. Sen kom ju min kära pappa över och då drack vi kaffe, så när dem åkte vid 7 så vart de ju storstädning. Så jag satte mig inte ner för att göra tentan föränns klockan hade blivit 8. Tror du jag han klart? Nej! Jag svarade på första frågan bara sen han jag inge mer =( Så de blir omtenta för mig! Kul!

Imorgon fyller Kim 30 år! Så de blir fika hos oss!

Nu ska jag sitta och skälla ut mig själv för min klantighet >_<

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja där får du ju verkligen skylla dig själv kan man säga.

2011-01-13 @ 21:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0