Rullstol någon?

fyfan jag har överskattat min kondition! Jag är bokstavligt talat helt jävla död!!!

Var ner på stan idag, inge kul i de här värdet!!! Var fast nere på stan från halv 1 till halv 4, så blev ingen kumla trip idag =( Jag som var så sugen på mammas thai mat =( Får beställa den nästa gång vi ska dit!!

Lagade istället kyckling ris och curry idag, har ingen fantasi för mat, :/ ingen som har nå bra tips? Lagar ju bara samma saker hela tiden =( Förstår inte hur mamma har klarat de i alla år!

Runt halv 7 kom Erika över och vi åkte iväg på spinning! Och som saara sa så använder man ljumskarna när man cyklar! haha Vilket jag egentligen antog men bortsåg ifrån! Fan märks att konditionen är nerpackad i en kartong! Jag var helt död efter bara uppvärmningen hahaha! Dock fortsatte jag hela passet! De gjorde Erika med, min höft svek mig ett par gånger, undrar om gamla felet börjar uppstå? "Jag har ont i mitt höft" hahaha då fick jag kryckor, men nu gör de ju bara ont när jag cyklar eller när jag går på en sån gå grej! Annars är de ju ingen fara :/ Kallas kanske otränad? Eller va vet jag hahah! Till och med dem äldre gubbarna gjorde bättre ifrån sig än va jag gjorde, men men om några pass så kommer väl jag med stå upp och köra hårt i tre min! Låter fan inte mycket men jobbigt är det!

Imorgon ska vi iväg och träna överdelen! Nästa vecka får vi nog sprida ut de lite mer, fan min kropp orkar inte haha! Sen måste jag skärpa mig med maten, äter bara mat en gång om dagen så kan ju vara därför jag inte riktigt orkar!

Aja beach 2011:P Here we come :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0