Onsdag

Idag har man inte varit så duktig :/ Vaknade gaaaaanska så sent! Dock la jag mig inte i tid heller! Det vart väldigt sent igår! Vaknar vid sju, panik av att de är så varmt så jag gick och la mig i sängen ensam! =(

Vaknade halv 2 tror jag! Sen har vi spenderat dagen på att leka detektiver! haha känns lite kul att få göra lite hemliga saker ibland haha

När vi var klara med våra hemlisar så ställde vi oss och lagade mat! Det blev min special kyckling sallad! Fyfan va den är gooood! Dock äter vi den ganska ofta så vi kommer väl tröttna snart haha!

På kvällen gick vi över till Dennis och umgicks med honom och hans mamma en stund! De var trevligt, fikade lite och drack kaffe!

Imorgon ska grabbarna iväg och börja de nya nyttiga livet, jag tittade på mitt konto så för mig börjar det vid löning haha vill inte röra mina spar pengar! För börjar man röra dem så kommer jag att ta slut på allt! Och de vill jag inte!
Jag och Erika skulle göra någonting imorgon men jag kan inte komma ihåg vad haha eller jo nu poppa de upp! Vi ska ta oskulden på hennes mario cart! hahaha och så ska jag hjälpa henne att tvätta! Sen får vi väl se om de blir en tripp till kumla!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0