Onsdag

Idag vakande vi i hyffsad till för att träffa Chrilles moster. Vi skulle ha åkt ner på stan för att kolla på tyger till en klänning som hon skulle ha hjälpt mig att sy. Men de blev inte riktigt så. Jag och Chrille gick ner och tvättade sen gick vi över dit på en kopp kaffe och klänning marathon. Fyfan va många klänningar jag satt och tittade på idag! Inte bara idag heller utan igår med och dagen innan de o ja jag kan fortsätta! Den jävla färgen finns inte! Men hittade en till slut i vilket fall!

Beata kom över dit och gav råd. Eller snarare gjorde så att jag fick beslutsångest! Men men nu är den beställd och i rätt färg!

Fick ett underbart samtal idag! Vi får hämta nycklarna på måndag! Så de blir flytt nästa vecka! Fan va glad man blev! Men nu är problemen mer, vad är de man har och inte har och vad man behöver hehe

Är i kumla nu, Mormor och Morfar ska ju snart åka hem :/ Ska försöka umgås med dem så mycket de går. Dock jobbar jag den dagen dem åker =( Kanske är lika bra med tanke på att jag alltid bölar när de åker =/

Tittade på en film då jag var liten bebis! Hahah så söt man kan vara ibland!

Ne nu ska jag ta och packa lite! Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Saara

:O Vad är det för speciell klänning, ska du ha den till nåt särskillt? :D

2011-01-27 @ 12:36:12
Postat av: Lindah

ska du med och sola i morgon? :D

2011-01-27 @ 17:13:37
URL: http://swedeshavemorefun.blogspot.com/
Postat av: bigi

Haha måste spara mina små ören nu tills jag vet hur mycket lägenheten kommer att gå på ;) Så för mig bllir de brun utan sol haha



Klänningen som hade på nyår, den skulle jag haft till ett bröllop nu i februari, men lila var strikt nej! Så de är en ny klänning till bröllopet :D

2011-01-27 @ 17:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0