Nytt år nya tag!

Vi vaknade ganska sent i fredags! Men de var en välförtjänt sömn ska jag säga! fan va skönt de var! Efter att ryggen varit cp så kände jag att kroppen varit helt mör!

Vi vkanade väl runt halv 1 tror jag! Då gick vi upp och gjorde toast till oss! Satte oss och mös tillsammans i soffan medans vi åt vår sista frukost 2010 ;)

Sen efter en stund kom jag på att jag var tvungen att duscha! Så där började stressen! Klockan typ 10 i 2 så började jag föna håret! Visst de låter som att jag började tidigt! Men jag väntade även på Erika som jag skulle hjälpa med hennes hår! Så ja de blev väldigt stressit till slut! Mitt hår tog en timme och 10 minuter att göra klart! Sen fixade jag erikas på max en halvtimme, sen kom jessica över så var tvungen att hjåälpa henne med... Så klockan 5 hade jag inte ens börjat fixa mitt smink och vi skulle vara hos saara och zsolt halv 6! Vi ringde och beställde mat som vi även tog med och åt upp hemma hos dem!

Vä där satt vi och pratade lite strunt och åt. Sen började vi dricka lite lugnt innan dem andra kom! Jag fixade mig även på deras toalett!
Sen när alla hade kommit började partyt, vi spelade olika spel och hade det trevligt! Sen när tibor kom med tequilan och små shottarna så gick de utför! Men vi hade det riktigt trevligt!!
Dock blev jag väl kanske aningen för full hehe men sånt händer!

Åkte iväg och hälsade på ungrarna ute på bäckby innan vi åkte hem!

Däckade så fort jag la huvudet på kudden! Vaknade halv 7 i morse! Fyfan vva jag mådde som jag förtjänat hehe

Dagen har varit seg annars, man har inte varit på topp. Dock har jag iaf varit duktig och diskat och plockat undan lite trotts hur jag mådde! Erika var över och vi kikade på film!

Nu ska jag och älskling ta och äta min goda kyckling med pasta sallad! MUMS!! Dock måste jag göra iordningen den först!

Ha en bra start på de nya året allihop! Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0