Måndag

Jessica från jobbet var över igår, jag lagade köttfärsås och spagetti på mitt sätt. De var omtyckt. Sen satt vi och pratade en maaaassa skit! haha De var riktigt trevligt!

Fyfan igår gick jag inte och la mig föränn klockan nästan var sju på morgonen, eller ja de kan man nästan säga var idag! Jag hittade ett plastation 1 som jag även hittade ett gammalt spel till som heter crash bandicot! Så jävla roligt! Kim hade inget minneskort så jag kände mig tvungen att spela ut spelet annars skulle jag få börja om från början hahah så det var orsaken till min sena kväll!


När jag väl gick och la mig kunde jag inte somna, när jag väl somnade vaknade jag av att jag hade sånna magsmärtor att jag låg och kved! De brändes i hela kroppen =( inte kul någonstans! klockan 10 vaknade jag av att klockan ringde. Kunde inte kliva upp så gick upp kvart över 11. Då ringer jag till Erika, jag var så trött så jag visste inte ens vad de var vi pratade om! Jag svamlade ganska mycket!
Runt 1 tiden tog vi bussen ner på stan, vi skulle göra några ärenden! Sen pkte vi och handlade, för jag skulle laga god mat till min älskling idag =)
Efter det gick vi hem till henne och höll på med en massa hyss! Fick oss några garv åt 5 boksäver och två siffror haha ibland är man konstig!

Jag gick hem runt 4, älskling åkte iväg en sväng och jag började med salladen. När han kom tillbaka verkade han lite hemlighetsfull, men han ställde sig och diskade. Sen sa han åt mig att sluta skala potatisen en stund, så gick han och hämtade 3 vackra röda rosor som han hade köpt till mig. Jag vart så glad så jag visste inte om jag kunde hålla mig från att börja tjura! När han var färdig med disken, så hoppade han in i duschen och jag fortsatte med maten! När han kommer ut så har han klätt på sig jätte fint! Samma sak där, jag vart helt rörd! Han dukade fram på bordet! Jätte fint, rosorna stod i mitten och tända ljus vid talrikarna, och finglas istället för vanliga! Vilken underbar kille jag har! Idag har vi nämligen varit tillsammans i 6 månader! Tiden går så jävla fort! Jag förstår inte!  Jag lagade fläskfilé med potatisgratäng, b-sås och sallad! Det vart riktigt gott! När vi ätit klart tände vi ljus i vardagsrummet och la oss och tittade på en film och mös!

Imorgon ska jag lämna in papper för lägenheten! Sen är det bara att tjata och hålla tummarna haha

Kommentarer
Postat av: vickan

men åh vad fint gjort utav han :) avis!!

2011-01-11 @ 19:38:10
URL: http://vickanpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0