IKEA tisdag

Idag när vi gick upp så åt jag frulle, sen åkte vi iväg för att träffa Chrilles Mormor! Vi åkte in tll Dressman och kollade kavaj och skjorta. Vi kom därifrån med lite mer kan jag säga! Vi fick ju som sagt reda på att man inte fick ha på sig lila på brölloppet så de fick bli turkos för oss, eller ah det är färdigt för Chrille men jag måste hitta nått jag med.. Inte så lätt efter p-bötern :/ Eller det r förmodligen lätt att hitta men köpa blir lite svårare. Vi gick in på IKEA också, där gick vi runt och hittade en massa saker som vi behöver till den förhoppningsvis kommande lägenheten! Vi handlade skapligt mycke för under 500! V är grymma ;)

När vi kom hem till oss, började jag med hemmagjorda pannbiffar! Krydda lite efter vad jag trodde skulle vara i! FAN VA GODA DEM BLEV. Linda dem i bacon också! Kokade potatis med lite svart peppar och salladslök! Fan jag kan jag med ibland! Mums var det!

Sen gick vi över till Dennis en liten stund så vi fick träffa hans kära bror nån gång också!
Vart ingen träning idag heller för skulle till kumla, men de var jag igen på torsdag! Dock är mitt ben inte helt läkt sen förra veckans dumheter haha har fått nå muskel knutar även fast jag strechade flera gånger om dagen i flera dagar efteråt. Aja får väl skylla mig själv, eftersom jag inte kan skylla på någon annan haha!

Nu ska jag sitta och lyssna på när syrran sitter och skriker för att Sverige spelar som töntar i handboll idag haha! Tjingeling

Kommentarer
Postat av: vickan

haha nja den är så jävla tung tyvärr :P

2011-01-18 @ 22:37:08
URL: http://vickanpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0