Helgen

God morgon gott folk! Idag mår man som sagt som man förtjänar haha!


I fredags, fyllde Kim 30 år! Så vi vaknade runt 9 tiden käkade frukost och åkte iväg för att handla mat inför den kommande månaden! Tiden gick lite väl fort så vi fick stressa oss igenom handlandet! Jag och chrille blev avsläppta hemma för att plocka undan de sista medans han och Erika åkte iväg för att köpa det sista!
Runt tolv tiden gick jag och Erika iväg för att baka tårtor! Tre stycken blev det!
"Hallon vecka" "Bruna fingrar med smul" och "Exotiskt grönt sprut" Kallade vi dem för! I fem timma höll vi på att få tag i folk och baka! Tillsammans med lillsyrran! Har jätte dåligt samvete för att pappa tankade bilen och de typ inte finns nå soppa kvar i bilen igen :/ O fan va bensin priserna har gått upp! Usch förlåt=(

I lördags vaknade jag upp och gick ut för att prata med Kim och de var inte alls roliga saker jag hörde =/ Någon hade berättat för honom om våran överraskning! Fyfan a förbannad jag blev! Han visste om exakt allting! JAg var så arg att jag började tjura! All tid och energi vi hade lagt ner på att få det perfekt gick i krasch! Aja! Vi fick om dirigera allting en tredje gång! De blev en snabb hemmafest! Vilket vi i första hand ville undvika! Sen vart de 5 vändor ner på stan innnan alla kommit ner!MEd min bil =/ Vill inte se bensin tanken nu hehe! Väl nere på stan serverades drickan och sen maten! MAten var jätte god! Första gången jag äter när jag är så full hahahahaDå menar jag någonting annat än snabbmat! Efter det så fick Kim sjunga kareoke, utan att han visste nått! Lät lite kul haha! Sen hade någon skrivit upp mig med! Så jag tvingade med mig Jessica för att sjunga med mig! Sen fick jag gå upp igen för att jag vägrade sjunga den sången som vart uppskriven på mig! Aja, jag vet inte hur de lät och vill inte veta det heller! Men ibland får man bjuda på sig själv! Hehe
Efter Tårtan och sjungandet så gick vi till Blue moon, som förutspått så tappade man bort hela sällskapet typ på en gång när man kom in! :/ Träffade på min kusin och Saara, de var roligt! Var länge sen jag såg min kusin på så bra humör hahaha!

Vi åkte hem vid typ halv två! Var ganska trötta! Snodde lite godsaker från kim, sen gick vi till Dennis och käkade haha! Däckade ganska snabbt sen!

Nu som sagt mår jag väl sisådär! Ska till kumla sen! Nu har jag fått tillbaka min utlånade bil :D Tack Jessica för att du körde på oss fyllon igår!

Kommentarer
Postat av: Saara

Snarare -"Jag har aldrig sett min kusin sådär full".

Hahaha!

Men det var SKIT KUL att vi träffade er ute iaf!! :D Min syrra var som sagt mitt kreditkort den kvällen, annars hade vi inte kommit ut alls :)

Kraaaam

2011-01-17 @ 09:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0