Helgen

I fredags letade vi som sagt efter en massa möbler att fylla lyan med. Hittade massor, men ja...

Åkte till jobbet runt klokcna 21. När jag kommer dit så är det inte nå folk.. Jag blev chockad! Det var ganska dött fram till typ halv 12. Sen kom de folk. Vi hade en dansör där också som skulle enligt vår reklam person "Strippa" haha undrar om det var därför folk inte vågade komma dit! Med tanke på att typ flickvänner skulle kunna bli sura över en sån sak haha! Aja men kul var det iaf! La fram drink listorna på baren för jag tycker dem är mycket roligare att göra än att servera bara öl och cider. Folk nappade på min ide och köpte drinkar! Kul =)

Jag kom väl hem vid halv 4 skulle jag tro. Gick inte och la oss föränn kvart över! Mamma ringer och väcker mig tio i 9 på morgonen! Jag var så trött! Men vi tog oss i kragen och åkte hem! Momor och morfar skulle ju åka hem efter en månads besök =( Det var ika jobbigt som varje gång att säga hej då! Usch !!! Vi åkte tillbaka till västerås runt 2 tiden för att hämta vår möbel som vi hade köpt på Fredan! De kommer bli ett riktigt pussel att bygga ihop det! Hehe
Väl hemma så tänkte jag att jag skulle ta en power nap men de fick jag inte! Hann sova i typ en kvart sen kom Erika över! Hon skulle bjussa oss på mat! Maten var riktigt god! Men jag har ju en karl som inte riktigt tycker om thai och kina mat så han fick vara utan! Han missade någonting riktigt gott! Tack för den goda maten sötnos!

Runt 21 åkte jag till jobbet igen! Samma sak idag, fast idag var de lite mer folk när jag kom. Nu har jag ju lärt mig att mäta upp snabbt. Dock bara om locket fungerar haha! Vi hade en kareoki tävling haha de lät inte vackert må jag säga! Fulla männiiskor som står och sjunger haha! Men jag tycker det är kul att se att folk uppskattar det! Sen hade vi även ett stort gäng av utbytesstudenter som ställde sig och sjööng, de försökte även få med sig alla på stället haha de gick dosck inte så bra haha!
När kvällen var slut så var jag helt död! Jag kunde inte läsa och inte prata haha hade inte sovit ordentligt och varit igång hela dagen! Sov som en bebis ska jag säga!

Idag ska vi väl ta och packa lite här hos kim, tror han är trött på att ha alla våra saker liggandes överallt hehe!

Ha en bra dag!  

Kommentarer
Postat av: cake

va är det för ställe du jobbar på? :P

2011-01-30 @ 17:41:29
Postat av: Big

En bar nere på stan =)

2011-01-31 @ 01:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0