Helg

I tisdags åkte vi till kumla! Var trevligt, i onsdags var jag så duktig och gjorde torsk och äggsås. Det gillade inte min mage :/ hehe i torsdags åkte vi hem för då skulle gänget åka och träna, jag och Erika blev kvar glömda på parkeringen så snälla Dennis fick vända och komma och hämta oss igen hehe

Igår umgicks jag med älsklingen på förmiddan, vi fick även gå och titta på en lägenhet, den var riktigt fin! Hoppas på den för då får vi flytta in 1 feb :P
Senare umgicks jag med Erika, vi snackade lite skit och jag lagade biff stroganoff för första gången haha gott blev det =) Sen får vi ett samtal från Kim om att han inte mår nå bra:/ Chrille kommer hem sen kommer Kim hem några timmar för tidigigt, han hade spytt på jobbet och de satte igång min mage igen :/ Jag spydde aldrig men min mage mådde inte bra..Mer behöver jag kanske inte säga.

Älsklingen och jag sov i etapper inatt, inte kul! Vakna somna vakna somna! Sen vid 7 tiden vaknade vi till och låg och pratade, satte på en film som vi tittade på. Jag somnade väl om vi´d halv 10, sen ringer Fia och väcker mig! Tur det för då var klockan runt halv ett! Vi pratade bra länge om både dåliga och bra saker. Vissa saker som man kanske hade uppskattat att få reda på tidigare sånt som man inte längre vill veta egentligen. Jag är orolig för min lilla Fia =/ Får bjuda över henne när vi är friska här hemma! Jimmy och hans Fia ville komma över på en mysig middag med oss ikväll! Men jag berättade om Kim så jag vet inte riktigt om de vill komma :/ Jag hoppas på att jag inte får tillbaka min oroliga mage till ikväll :/ För vill jobba! Dock blire garderoben ikväll men men de får man ju betalt för också =)

Hoppas verkligen på denna lägenhet!!! Den var lagom för oss två. Dock blev de inte den vi ville ha först!
Håller tummarna!

Kommentarer
Postat av: sara

vart ligger lägenheten? är det hyres?

2011-01-22 @ 15:29:22
Postat av: Lindah

saknar dig =(

2011-01-24 @ 01:52:18
URL: http://swedeshavemorefun.blogspot.com/
Postat av: big

Den ligger på humlegatan, och är en hyres =)

2011-01-24 @ 14:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0