Gah kan john blund komma!!

Nu har jag riktigt jävla tråååkigt!!

PINSAMHETSTEST 10!
- Har du pojkvän/flickvän? - JAAA!! Såg inte denna frågå igår! hehe

- Har du haft pojkvän/flickvän 2010? - ja

- Har du hånglat med någon 2010? - Japps
- Har du kramat någon 2010? - haha aldrig!
- Har du hatat någon 2010? - Mjo tyvärr!
- Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? - De har jag
- Är du kär nu? - Kär upp över öronen :D
- I vem? - Christian Eriksson
- Kan du vissla? - Haha beror på om jag skrattar eller inte!
- Har du en dildo? - Ja och den heter Kompis!
- Äger du mer än 5 par string? - :S Vet faktiskt inte!
- Äger du mer än 10 par string? - Meh lägg av.
- Äger du mer än 15 par string? - Nu gick de för långt!
- Äger du en mascara? - Har ett par stycken.
- Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - Nope, tror jag har en för att ha en spegel!
- Är du en fjortis? - Beror på vem man frågar!
- Är du emo? - Ne
- Är du brat?  Man kan ju alltid försöka!
- Gillar du vältränade tjejer? - Nej! Man blir bara ledsen när man ser dem ;)!
- Gillar du nörd-tjejer som pluggar? - Är en själv så ja
- Gillar du tjejer? - Mina bästa vänner är tjejer så självklart!
- Är du bisexuell? - Nope
- Har du över 10 bhar? - ne :/
- Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - ja
- Kan du köra skoter? - Ne men suttit bak..
- Kan du leka apa? - HAHA bättre än de anas!
- Är du brunett? - Jo
- Är du blond? - De sägs så
- Har du haft svart hår/har du just nu? - Färgat de svart men inte fan blev de svart!
- Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - Haha kan inte sätta foten bakom huvudet utan att ramla bakåt!
HELT SERIÖST
- Vad har du på dig för underkläder - Not wearing eny :O
- Vet du vad oral/anal sex är? - :S oral är väl muntligt, anal är väl där bajs kommer och sex är någonting skönt?
SENASTE
- Vem fick du sms av senast? - Chrille
- Vem skickade du sms till senast? - Chrille
- Vem ringde dig senast? - Anna-lena
- Vem pussade du senast? - Chrille
- Vem kramade du senast? - Chrille
- Vad drack du senast? - Julmust
- När däckade du sist? - Nyår
- Är du allergisk mot någoting? - 3 saker
- Är du sexmonster?- Beror på
- Pinsamma frågor för dig nu? - Nix
- Namn: Big
- Smeknamn: Säker på att jag ska skriva ner alla?
- Födelseplats: BB
- Ögonfärg: Brungrön
- Hårfärg: brun
- Längd: 1.65 cm kort
- Skostorlek: 38 högklackat, 39 tennis
- Höger- eller vänsterhänt: Beror på va man gör!
- Stjärntecken: Skorpion eller våg!
- Skor som du bar idag: Mina shnygga stövlar, sen mina fula gympa dojjer
- Rädsla: Vad är jag inte rädd för
- Målsättning: Bli moljonär innan 30!
- Din första tanke när du vaknade imorse: Vill inte!
- När somnade du: 4?
- Pepsi eller Coca Cola: Cola.
- McDonalds, Max eller Frasse: Max!!
- Singel- eller dubbeldejt: Dejt?
- Adidas eller Nike: Adidas
- Choklad eller vanilj: choklad i lagom mängd
- Svär du: Fan heller att jag gör!
- Sjunger du: ibland
- Duschar du varje dag: varannan
- Röker du: försöker låta bli
- Tror du att du någonsin varit kär: Jag vet
- Gillar du skolan: jag saknar skolan!
- Tror du på dej själv: Oftast
- Blir du åksjuk: Ibland
- Tycker du att du är hälsosam: Njae försöker
- Gillar du åska: LIVRÄDD
- Spelar du något instrument: luftgitarr

Har du under den senaste månaden..
- Druckit alkohol: ja vid klockslaget på nyår haha
- Rökt: ja
- Gått på dejt: räknas en dejt hemma?
- Shoppat: Nej och ja om de är december
- Ätit en hel ask müsli: Snart så
- Ätit sushi: Aldrig smakat
- Stått på scen: Ne
- Blivit dumpad: nej
- Skejtat: nä men surfat (på nätet haha)
- Färgat håret: Ja (I december)
- Stulit något: ja! Från mina sparpengar =(

Har du någonsin..

- Däckat eller varit jättefull: Tyvärr
- Blivit upptäckt under "akten": Ingen kommentar
- Blivit kallad hora: Kan inte räkna

I framtiden..

- Hur gammal vill du vara när du gifter dej: vill jag de?
- Namn på barn: Theo eller leah
- Ditt drömbröllop: Har inte drömt om de
- Vad vill du bli när du blir vuxen: Miljonär
- Antal människor du skulle ge ditt liv för: 4
- Antal CD skivor du äger: Aldrig orkat räkna
- Antal piercings: 2
- Antal tatueringar: 1
- Antal gånger har du varit med i tidningen: 3 tror jag
- Antal saker du ångrar: Haha ska man hålla koll på sånt?

Brukar du..
- Titta dej själv i spegeln? Den som säger nej ljuger!
- Gnälla: Enligt många
- Skrika: Hör ofta "Fan va du skriker kvinna" Så antar att de blir ett ja!
- Sova: Älskar att sova!
- Ha ångest: Ibland
- Skada dej själv med flit: Nja
- Vilja dö: Nej
- Drömma mardrömmar: ja
- Drömma sexdrömmar: ja
- Ta droger: nepp eller snus är en drog i vissa länder?
- Försöka vara annorlunda: När jag är mig själv är jag ganska annorlunda
- Klä dig i svart: jo
- Gå till kyrkan: helst inte
- Gå i skolan: distans
- Röka: försöker låta bli som sagt
- Ljuga: Försöker även där låta bli!
- Hata folk: Haha nja
- Lita på folk: ja

När..
- Åt du senast: Vid 9?
- Läste du en bok senaste: Månad sen?
- Köpte du något senast: Igår, handlade hem gott
- Svor du senast: hmm
-  Sjöng du senast: Någon timme sen
- Klagade du senast: stund sen
- Är det sommarlov: Skojjaru? har inte haft sommarlov på två år

Vem..

- Saknar du: Min älskling och mina bästa vänner =(
- Vill du döda: Nej
- Rörde dej sist: Chrille
- Vill du slå: Många
- Vill du kittla: ?
- Vill du prata med: Mina bästa <3
- Skrek du till sist: Mina systrar
- Vill du vara som: Mig själv fast lite bättre
- Sårade dig senast: Chrille
- Vill du bli galet full med: Mina bästa<3

Har du..

- För många vänner: Nej, har bara dem bästa!
- Förföljesemani: Haha
- Tvångstankar: Några
- Någon annan psysik sjukdom: inget utlåtande
- Skadat någon: haha ja..Förlåt
- Färgat håret: Men jaaah
- Brutit några ben: Finger
- Egen dator: mjo
- Gjort bort dig rejält: Skojaru
- Bra självförtroende: Oftast

Tycker synd om den som har suttit och läst sig genom detta! Men de är bara ett tecken för att visa hur tråkigt jag har haft! Ska väl ta och försöka ropa på den där John Blund! Tror han missade mig idag!

Kommentarer
Postat av: Sara som läser din blogg ibland

varför svara du nej på första frågan? :S

2011-01-12 @ 06:35:07
Postat av: Jessica

Jag antar att john blund kom efter detta långa inlägg.. men rätt kul att läsa alla fyndiga svar ;)

2011-01-12 @ 07:23:03
URL: http://jeeeessica.bloggplatsen.se
Postat av: bigi

Missade den frågan igår haha men nu har jag ändrat den (A)



Och John Blund var gaanska seg på att komma, jag kan säga att de tog minst en timme till innan jag kunde somna :/

2011-01-12 @ 12:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0