Torsdag

Mjo igår åkte vi till kumla och hade det trevligt med familjen. De bjöds på hemmagjorda hamburgare! 250g hahaha men fan va gott det var!! MUMS! Sen satt vi och umgicks med familjen en stund, efter det gick vi över till Familjen Johansson och drack lite kaffe och hade det trevligt!
Vi somnade sedan på soffan hemma hos mamma och pappa.

Idag packade jag ihop lite påsar som skulle med hem till Västerås. Att vi alltid lyckas få med oss någonting hem, helt fantastiskt!
Vi åkte till sura på ett besök hos Chrilles Morfom och Morfar. Där satt vi och tittade på VM i skidåkning! Jag blir alltid helt till mig av det! Fattar inte varför haha men nu har jag iaf hitta nå gemensamt med Chrilles Morfar haha! De bjöds på mat och fika där. Chrille och hans Morfar pumpade våra däck, det behövdes kan jag säga dem var riktigt ojämna!

När vi åkte hem till Västerås stannade vi till hos familjen Dahlström, jag var sugen på att låna lite böcker, så dem var snälla och plockade fram en massa böcker som jag fick välja bland. Då menar jag verkligen en massa! Jag fick nog med mig en 7 stycken hem!

Nu är vi äntligen hemma! Så skönt.

Imorgon ska jag jobba från klockan 17.00! Vart helt chockad! Hoppas att det kommer gå bra med tanke på att konseptet är utbytt! Jag håller tummarna för mig själv :D

Ne nu ska jag välja ut en bok som jag ska läsa, känns som att jag fått med mig ett mini bibliotek hem :D
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0