Söndag

I fredags åkte vi till kumla och hämtade det sista! Även TV:n. Så nu kan vi äntligen titta på kanalerna!  På kvällen vart de arbete, Latino kväll! Musiken var väl inte de bästa men jag fick lära mig att göra riktiga Mojitos! Fyfan va äckliga dem är! Mina egna är mycket godare, fick även göra dem och de var mer omtyckt än orginalet!

I lördags hade älskling och jag storstädning i lägenheten! Så nu är det rent och fint! Skönt! Tog även oskulden på vpr spis! Fungerar hur bra som helst! Blev korvstroganoff med ris!
Sen vart de jobb igen, denna gång schlager kväll. Lite bättre musik än kvällen innan! Min kära kollega Jessica fick gå av tidigare så hon stannade kvar och hade en riktig lörda kväll! Fick mig några riktigt bra skratt åt henne haha! Så söt! Vi tre kom jag hem, då vart de en promenix med älskling! Som även han hade druckit han med!
Sov riktigt gott kan jag säga!
Dock är jag förkyld idag! Har så jävla ont i halsen!!

Älskling är bakis idag så vi delade på en pizza som absolut inte satt nå bra! Blä!! Ingen pizza på ett bra tag nu! Kim körde hem det, tog även med sig några x-box spel :D Tack Kim.
Vi gick ner och hyrde "I rymden finns inga kännslor!" Den ska vi titta på ikväll när min syssling ´kommer från gisslaved! Riktigt rolig överraskning :D

Man känner sig handikappad när man inte har nå internet hemma! Så nu sitter vi hos fam Dahlström och snyltar lite på dem :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0