Söndag

Vaknade för inte alls för länge sedan.

Igår var det arbete som gällde, de var riktigt roligt att jobba igår. Fick mycket beröm av folk som kom dit, alltid kul att folk tycker att man är trevlig och att de gillar en. Dock får vi ju se hur framtiden ser ut för mig, med tanke på förändringarna. Men men, försöker ju visa fram fötterna så..Nu är det bara att hålla tummarna om inte annat.

Älskling kom och hämtade mig från jobbet runt halv tre, han plockade även upp kim som hade vart ut, han var på hos mig, så man såg väl lite saker som man inte alltid vill se ens vänner göra haha.. Ganska full haha. Erika var med i bilen hon med. Kim hade sagt att han skulle bjuda på mat, så vi åkte till Milles, sen till statoil för att köpa grogg virke. Sen bar de av hem till oss för lite ja.. After work för mig och fest för dem haha  eller vi satt och drack och spelade kort. Fick oss några riktigt goda skratt! Dock ska man inte börja dricka så sent med tanke på att de slår till ganska snabbt då har jag märkt. Mådde ju piss när man skulle sova sen. Usch! Vi gick väl och la oss vid halv sex i morse. Inte kul. De förklarar varför jag vaknade när jag gjorde!

Idag fyller min kära mormor år. Grattis till henne. Hela 59 år gammal! Känns lite tråkigt att inte kunna gratta henne!

Btw!!! Mina grannars ungar gör mig så jävla förbannad på mornarna! Springer runt och skriker och stampar i golvet!! Vet inte om de kommer uppifrån, sidan mitt i mellan eller vart fan de nu kommer ifrån. De låter som att dem springer på väggarna! GAAAH blir tokig! Ingen respekt för folk som faktiskt jobbar natt =( Funderar på att köra dunka dunka på vardagarna bara för att jag vet att barnen måste sova hahaha! Elak!!

Snart blire fruuukooost mums! Kanske bör städa idag också, känns lite skitigt :p

Oh just ja Fia ringde mig igår! Vart så glad! Saknar henne verkligen! Känns så jobbigt, vi bor inte långt ifrån varandra men träffas aldrig =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0