Onsdag

Idag fick man vakna självmant iaf. Annars brukar posten dimpa ner och väcka en!

Beata skulle ha kommit hit och bakat med mig, men icke :/ Tråkigt men förstår henne med eftersom hon måste plugga!

Igår var ju mamma och pappa över, de käkade mat och semlor här igår =) Mamma var så snäll och diskade efter oss. Dock hade hon inte behövt men jag känner henne haha.
Erika var här också och umgicks! Hon fick också en semla :P

När de hade åkt hem så satt vi och tittade på Big Brother och sthlms natt. Ganska kul, men töntigt, Big Brother då!

Snart ska jag och Erika iväg och träna, har bokat en personlig träning idag, får se hur de går =) Sen får vi se vad vi hittar på.

Senare ska vi iaf till Kumla en sväng.

Nu ska jag packa för att åka och träna =) Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0