Onsdag

Har inte kunnat skrivit eftersom vi inte har fått indraget internet ännu. Men förhoppningsvis så får vi det idag!
Har hänt lte sen sist!

Igår var jag in på akuten i västerås! Fick svårt att andas! Ringde och fick en remiss för att få inhalera när jag åkte ner. När jag väl kom ner dit så fick jag sitta i 4 timmar innan jag ens fick träffa en jävla läkare för att den skulle lyssna på mina lungor! Fan va sura vi var! Åkte ner till typ halv fyra, klockan halv 8 fick jag komma in och prata med en läkare. Hon konstaterade att det var min astma som spökade!  Kul.... Fick inhalera och fick även de utskrivet! Så nu får jag förvänta mig att jag kommer få svårt att andas varje gång jag är förkyld! Blä!

Idag ska jag till frisören! Ah haha känns lite nervöst! Har inte varit där sen 2009 hehe.. Hoppas de blir bra! HAr även fixa min klänning till brölloppet! Eller inte jag utan Laila var så snäll och sydde på ett resår :D Den är så fin (A) Nu får man bara hoppas på at tjag hinner bli frisk till på lördag! Eller Fredag så att jag kan jobba utan att behöva kipa efter andan :/

Just nu är vi i kumla och ska kka lite mat :P kommer förmodligen inte hinna med nå mer än de innan vi ska tillbaka :/

Min bil har ju börjat krånga =( Klickar i bakhjulet! Tror inte att de är nå bra hehe Tommy hörde att de var nå fel så fort han satte sig i bilen.. Tur att att han arbetskada haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0