Lördag

Igår var jag och Erika iväg och tränade! Så duktigt av oss :D Känner att vi är riktigt hurtiga! På måndag blire zumba :P

När vi kom hem blev de dock pizza, kände att jag inte orkade laga mat med tanke på att jag skulle åka och jobba nån timme senare. Niklas och Jim kom förbi för att se hur vår lilla lya ser ut.

Älskling skjutsade ner mig på stan vid halv fem, började jobba klockan fem. Det var jätte fint allting, vi hade plockbuffé framme, stora tända ljus, riktigt mysigt var det! Jobbade fram till klockan 20, sen tyckte chefen att vi kunde gå hem för de inte var så m ycket folk, Jessica och jag tyckte det var konstigt efterstom folk inte brukar komma föränn vid 22 annars. Men vi tackade och bugade. Åkte hem till henne och drack haha, ganska dumt egentligen med tanke på att när man inte planerar att dricka så blir man alltid för full. Vi shottade b-lis och drack vodka, sen på bussen drack vi skumpa. Under två timmat han jag bli jätte full. När vi kom ner på stan kände inte vakterna igen oss när vi skulle gå in "Legitimation tack" Vi båda samtidigt "Skämtar du med oss?" Hahaha "Vi jobbar här". Han kände ingen Jessica men inte mig =/ Va ledsen jag blev då haha.
Vi dansade och hade skit trevligt. Fullare blev jag för de bjöds på drinkar. Usch! Mår illa när jag tänker tillbaka.

Ringde älsklingen runt 20 i 2. Hade fixat och triksat med två stycken för att de skulle få ihop de. O banne mig de funkade hahaha! Kom hem runt 2 skulle jag tro. Däckade på soffan. Dock vaknade jag i sängen med kläderna som ett spår på golvet hahaha....

Idag mådde jag osm jag förtjänat, fyfan vaknade av att min mobil ringde. Naken springer jag och svarar hahah "Hej jag står utanför kan du öppna" Haha de var syrran som skulle komma förbi. Hon var mindre glad att jag var bakfull. Men fan klockan var innan 10 när hon kom så, dessutom var de faktiskt inte planerat. Jag råkade dock somna om nån timme till. De behövde jag!

Vi skulle baka pirog, när vi väl stod och lagade maten kände jag mig så jävla illamående så jag inte ens kunde smaka av maten, levde på knäckebröd utan smör hela morgonen tills de blev bättre.

Om jag inte ska jobba ikväll blire nog en schlager kväll med Erika, Fia skulle ha kommit men eftersom de var osäkert med jobbet så kändes det dumt.

Ne nu ska jag ta nått att äta för nu börjar jag må illa igen. Fortfarande bakis och klockan är fem! USCH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0