God morgon gott folk

Igår satte vi oss och ringde runt en massa viktiga samtal! Ringde och gjorde skadeanmälan och lite annat skit. Ringde ang, Tv, Bredbans och tele så de får vi väl se hur de går. Sen ringde jag banken ang de pengar som hade kommit in haha de va syrrans CSN fasen haha dem pengarna hade suttit fint =) Idag ska jag ansöka om efakturor och lite annat skit om jag får upp karln från sängen haha eller soffan! För vi lånade Kims soffor idag!

Igår bökade vi med att bygga uhop avskiljaren! Fick plocka isär och bygga ihop fyra ggr eftersom vi inte hade någon instruktion! Haha tur att Mange Dahlström är så händig haha

Idag blire kumla för att hämta restrerande sen är de bara möblering och inhandling av maten kvar.

Ne nu ska jag försöka få upp honom så vi får nå gjort ! Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0