Frustration på högsta GRAD!!

Mamma var över idag, vi käkade riktigt god mat. Sen var mamsen så snäll och diskade :P Vilket lyx jag har när hon är här =) Ida följde också med!

Sen åkte vi till IKEA och handlade, Mamsen köpte en spegel åt oss och en skohylla, tackade och bockade. Riktigt snällt.

När vi kom hem tog jag och Erika en långpromenix, för kändes lite stressat att gå och gymma, så de får vi ta på onsdag istället.Vi rörde på fläsket iaf.

När vi gått klart så skulle vi försöka sätta upp den där jävla spegeln. OK jag erkänner Erika och jag satte den åt fel håll, men sen när Chrille och jag skulle försöka få upp den där jävla spegeln igen med nya hål och allt så passade den inte iallafall! Jävla skit saker från IKEA!  Vi mätte rätt och var milimeter nogranna för att de skulle bli bra men NEJ!!!! Jävla Kuksugar IKEA!!!! Fan va förbannad jag blir!!!! Lust att ringa till dem och be dem sätta upp den! GAAH!!
Usch så arg jag är! Tur att man köpte med sig godis hem idag ;)

Ne nu ska jag ta och lugna ner mig en stund. Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0