Första natten

Igår vart de inte mycket mer gjort än att vi hämtade saker och la in dem i lägenheten!

Sen skulle vi ju sova i lägenheten för första gången..Kändes ju som att sova i en lagerlokal!

Imorse vaknade jag av att grannen lyssnade på onödigt hög musik! Klockan 10 höjde han musiken så att de blev ännu högre! Jag höll på att bli tokig! Men vi ska ge igen! För förra som bodde i våran lägenhet sov ju om dagarna så tror inte grannen vet hur de är att bli störd om dagarna! GAH!!

När vi hade ätit frukost så åkte vi iväg och handlade med Laila!
Sen åkte vi till IKEA och utnyttjade det sista på presentkortet. Sen bar de hemmåt plocka ihop saker och iväg till Chrilles andra moster och låna diskmaskinen! Hehe riktigt snällt av dem att låna ut den för det var ett riktigt berg med disk haha..

När vi kommer hem bllir det att plocka upp ur alla lådor och bygga upp lite saker så att de ser ut smo ett hem någon gång.

Snart är maskinen klar och vi ska åka hem till vårt hem :D

Imorgon blir de kumla och plocka upp de sista som ligger kvar där =)

Så snart kanske de blir en inflyttningsfest ;) Eller jag vet inte :P

Kommentarer
Postat av: Saara

Efter klockan 8 på morgonen och fram till 22 får man räkna med att höra oväsen från sina grannar ;) Det är bara att bita ihop och se glad ut!

2011-02-04 @ 10:26:11
Postat av: Jessica

jag skulle säga från kl 7 till kl 22-23 får man räkna med att det låter och gapar och håller på och sen kan man före kl 9 och efter kl 21 hoppas på att grannarna visar hänsyn men det är inte alltid så... sen vänjer man sig väldigt fort efter en vecka hörde jag inte att grannarna sprang i sina trappor här ute medans jag vet att de som är här reagerar när de hälsar på ... men jag har vant mig så hör det sällan.. och nu när vi flyttar kommer jag säkert höra folk i trappen eller i hissen men kommer vänja mig med det med efter ett tag.



det går fortfarare än man tror..

2011-02-04 @ 16:20:15
URL: http://jeeeessica.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0