wihoo

Trevlig överraskning på kontot =) Eller jag viste ju exakt hur mycket jag skulle få eftersom jag har en sån bra bank :D
La över till de gemensamma, sen även till sparkontot! Och är fortfarande nöjd med de jag har kvar :D Bra där :D

Idag ska jag till jobbet, mår bättre än både igår och i förrigår! Nu skag jag försöka hålla mig frisk!! Inte bra att vara sjuk! Varken för mig eller för teamet :/

Skrev klart tipspromenaden igår! Kan säga att hitta på frågor som har nått med sex att göra och inte allt för flummigt är jädrans svårt! Men lyckades till slut iaf!

Weei idag kanske min efterlängtade one piece kommer :D Kan ju bara hoppas :P Fick ju inget mail så vi kan spåra det :/ Får se om jag är glad big när jag kommer hem idag eller om jag är en ledsen big!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0