what are the ods?

Helt jävla sjuk dag på jobbet idag! Riktigt kul har det varit att jobba!!!  Helt fantastiskt om jag får utrycka mig så!
Hade en kund som ringde in, från en stad i sverige. En stad jag sa att jag hade släktingar i! Kunde frågade vad dessa personer hette och jag svarade.

Han :"Skämtar du?"
Jag: Nej, de är sant
Han : Fan han ligger här bredvid mig och sover...
Jag fick till och med prata med honom hahaha fan va de räddade min dag! De var verkligen ren tur! Min släkting sa till och med att han skulle köpa en trisslott eftersom att de kom fram till just mig av alla som sitter på kontoren! Hahaha jag skrattade av ren lycka i flera timmar efteråt!! Vad är odsen liksom??

Resten av dagen var hur kul som helst! Ingenting kunde förstöra min dag på jobbet! Chefen sa en sak som fick  min dag att börja riktigt bra, sen samtalet på detta! Jag tror nog att kunderna hörde hur lycklig jag var idag!

---

Var iväg till Mamma och Pappa idag för min fina pappa fyller år! Trodde jag kunde ge honom lite tur genom att köpa en triss till honom men han vann bara 50, hmm :/

----
Måste bara säga att jag inte är den smartaste hästen i stallet eller va man nu brukar säga! Jag åker ifrån min mobil, chrille håller på med sin i bilen hela vägen hem och jag kommer inte på att jag glömt min i Kumla föränn vi är i V-ås igen >_< Jag är ju då en smart fluga...NOT!! Aja får låna Chrilles mobil som väckarklocka imorrn..
---

Blir nya tag imorrn :D Nu jävlar! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0