Vart är vårt fredagsmys?

De vart ingen ikväll! Vår hederliga tradition blev bruten idag =(

Istället fick jag mig en kalldusch av moder natur för jag var klantig nog och tog med mig bilnyckeln till jobbet! Så fick ta mig hem med min CP cykel! Som fastnat i den tyngsta växeln IGEN!!! Fan blir tooookiig! Jag är så jävla nära på att kasta den i diket! Hade inte pappa lagt ner så mycket tid på den hade någon varit as lycklig för en cykel som de hittat någonstans!!! Dock tills de satt sig och börjat trampa..

Vi åkte till Surahammar idag för att hälsa på Chrilles Mormor och Morfar, han hade nyligen opererats, samt att vi inte hade träffat dem på ett tag. Vi pratade lite och de bjöds på kaffe. Jag var helt död! Inte pga jobbet utan för att jag suttit uppe så länge kvällen innan och gått upp tidigt! Min muskel i högra ögat svek mig! Såg svullen ut :/

När vi kom tillbaka till Västerås hälsade vi på Lina! Som är hundvakt åt Madde och Staffan! Vi var dock inte där så länge eftersom jag inte vill göra om samma visa igen och vara ap trött imorrn med!

Ska bli skönt med en vit helg för en gångs skull! Fan varenda jävla helg! Nu får de vara nog! För sen i höst väntar fler svarta >_< usch de låter så hemskt! Men så är de!!!


Ni som inte sett mig i min frisyr ännu... Dock är de ännu kortare nu för min inkompitenta jävla frisör kuk jävel pajjade hela jävla kuk håret! JA jag är förbannad >_< mitt HÅÅÅÅÅR!!!

Kommentarer
Postat av: Saara

Lugn bara lugn! Ditt går växer ju fort som ett as! ;) Inom ett år kan du ju räkna med iaf 15cm till tror jag, om man tar hand om håret på rätt sätt :)

2011-08-20 @ 01:52:24
Postat av: Jessica

Men vännen tycker du är fin i håret... Salong Mio är ett kap 021-121145 jag vet ingen som gått därifrån riktigt missnöjd inte ens lite missnöjd heller... båda två som jobbar där är enormt duktiga.. sen kan jag rekomendera doves intesiv repair schampoo och balsam de gör håret riktigt fint och glanigt och man känner sig riktigt fin eller jag gör i alla fall :)

Kramar

2011-08-20 @ 02:04:22
URL: http://jeeeessica.bloggplatsen.se
Postat av: Laila

Ser jätte fint ut :) Det växer snart ut igen.Ska också klippa mig,tänkte på lite längre page.Vi ses väl i morgon söndag hos Micke och Helen kram

2011-08-20 @ 14:14:51
URL: http://lailasalltochinget.blogspot.com/
Postat av: Laila

Ser jätte fint ut :) Det växer snart ut igen.Ska också klippa mig,tänkte på lite längre page.Vi ses väl i morgon söndag hos Micke och Helen kram

2011-08-20 @ 14:15:27
URL: http://lailasalltochinget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0