Två födelsedagar och en klump i magen!

Fredagen var riktigt mysig, Lindah och Erika var över och vi satt och snackade skit halva natten. Drack vin och skrattade tills vi låg och krampade i soffan! Om barbarpappa,babar, och en massa andra gubbar, band och kändisar som jag inte hade en aning om vilka de var. Jag vart ganska ratad ett par gånger!!

Till nått som var mindre roligt!!! I fredags hade jag panik ville verkligen klippa mig, hade en frisör som jag ville gå till men hon hade inte tid. Så vi ringde runt till en massa eftersom jag var så starkt bestämd på att jag skulle klippa mig! Hittade en frisör som kunde komma ner till salonge även fast han hade stängt. Väl i stolen, visar jag max hur kort han får klippa mig sen sa jag, "du får göra vad du vill efter de"...Mjo tjena! Han blötte inte ens mitt hår för att se hur de egentligen är för mitt hår när jag sover med de blött blire ett skatbo...Aja alla frisörer arbetar olika! De slutade upp med att de ser slarvigt klippt ut och as kort! "Du kommer tacka mig senare" Mjo jag väntar fortfarande på den kännslan ska jag säga...Visst mitt hår ser väl friskare ut men de kanske är för att jag knappt har nå hår kvar!

I lördags, mådde jag faktiskt bra för att ha druckit! Vi åkte till kumla för att gratta min kära far igen, Zsolt min fina kusin hade klarat körkortet igen, så när jag och Chrille var på ica köpte vi ett kinder ägg i ett symboliskt syfte, men vi hade roligare åt de än när vi försökte återberätta det till honom :P Men tusen gånger grattis :D Hos mina föräldrar bjöds de på mat, lite vin och prat. Så trevligt att Saara och Zsolt med sin fina Moa var där! Alltid lika kul att träffa dem!

Efter besöket hos mina föräldrar bar de av till ramnäs, vi åkte lite vilse men hittade till slut. Där bjöds de på kallskuret och lite mer vin. De var roligt där. Självklart skulle de ju vara tävlingar! 6kamp! Mitt lag kom två i varje gren förutom säckhoppning..Gissa vem som vann den? Jo mitt lag! ahha Chrille hade tillochmed sagt de till sina lagkamrater att när de kommer till den grenen hoppas jag för livet haahahahahah

När vi kom hem därifrån kom Erika över och vi tittade på en jätte gammal film som jag har försökt att få tag i sen ja..flera år! Och i fredags frågade jag dem om de viste vilken de var

Erika- "Är de Tom Cruse som spelar"?
Jag- Ah om jag minns rätt..
Erika- har den hemma, as dålig..

Haha men den var precis som jag mindes den. En sagofilm :D Helt underbart med lite barn minnen!

---

Usch imorgon kommer domen! Jag är så nervös! Har en stor jävla klump i magen ska jag säga! Kommer inte blo chockad om jag råkar spy av nervositet imorrn!!


Typ så är mmitt hår nu! Kan dock säga att jag klippte mig själv på denna bilden och de var fan 100ggr bättre än hur de är klippt nu =( Grät i frisör stolen men han fortsatte ändå! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0