Torsdag

Snart är de helg, får se om jag jobbar lördag eller om jag får bli utan :/

Magen är väl bättra till och från. Jobbiga är att försöka inte bli stressad... haha De är jag ganska duktig på! Man kan nästan fråga vem som helst så får man samma svar!

Idag ska jag försöka åka in lite tidigare, har lite saker jag måste göra klart!

Skönt att ha fått lite sovmorgon =) Eller ifs så har hela veckan varit så men de har inte kännts som de =)

Ha en bra dag! Vi hörs senare!

BTW dedär jävla tele nr vägrar lämna oss ifred! Kunde jag så skulle jag koppla på stötar på deras kroppar varje gång de ringde på vår telefon!!! GAH!! Att man aldrig få sova ut ! Äckliga människor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0