Onsdag

hmm ja en helt vanlig onsdag. Jobbet har gått bra, dock mycket svåra ärenden! När man får in sånt blir man ju knäpp i bollen. Känns ju som att man inte är kompetent nog. Man är ju förmodligen inte det heller, men vad annars är linan till för ;P


Idag fick vi världens roligaste besked :D Överlycklig, samtidigt som jag just nu känner behovet av att skaffa mig min nakenkatt! hehehe förklarar en annan gång. Fan !!

Tittar på True talant! Fan alltså vad folket inte vet vad som är bra, snubben som sjöng, fan han var ju grym och bara en vänder sig om! Sen var de en tjej som var helt jävla fantastisk! Och för henne vänder sig inte gamlingarna! Men fan LYSSNA PÅ RÖSTEN! Det är de programmet går ut på!!!  Inte vilken jävla låt man sjunger! Blev riktigt förbannad!!!

Aja ska fortsätta titta sen ska vi gå och handla =) På lördag blire utflykt :D MYS!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Jag vet inte :/ Fråga henne :)

2011-09-01 @ 14:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0