Jävla skit

Vaknade i morse av att jag hade så ont i kroppen att jag inte kom upp ur sängen! När jag satte mmig upp snurrade allting, kunde inte fästa blicken! Kallsvettades och typ skakade ! Så jag kände att lägga sig i sängen var bästa idén för stunden!

Just nu ligger jag fortfarande i sängen, kan inte äta heller :/ Har inga krafter till att gå upp. Känner också att de kanske är lika bra så jag kan gå till jobbet imorgon! Får sån fruktansvärd ångest när jag inte går till jobbet..ok de har hänt en gång men iaf! Har ångest nu! Sen har jag ju varit ledig och tillochmed då hade man ångest! Märks att man trivs på jobbet!

Helgen var riktigt rolig! Ingen party helg som sagt, umgåtts med helt underbara människor! Lina är ju i Västerås så har passat på att umgås med henne halva helgen =) Love<3

Min fina älskling måste få lite creds också! Han är ju för fantastisk!!! Finns ingen människa som jag hellre skulle dela mitt liv med! Älskar dig mitt <3



Ne nu ska jag fortsätta tycka lite synd om mig själv och lyssna på grannens jävla dunkadunka! Hade totalt glömt bort det eftersom man jobbar vi den här tiden annars! Tycker bara de är konstigt att de inte spelar såhär högt på helgerna???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0