Fotografering

Mjo, seriöst skulle de vara, men blev mindre och mindre seriöst! ALLTID Lika kul att leka med min fina Lina! Så sjuka vi kan vara ibland. Färgade håret igår också. Blev väl ganska bra, dock upptäckte jag att jag hade glömt min borste hos Mamma och Pappa!! Så idag får man gå med ruffsigt hår till jobbet!

Vaknade av att de plingade på dörren! Gissa vad det var. Jo Chrilles One piece! Snacka om att jag blev tjurig =( Han beställde min innan sin egen och hans kom före! Bläää! Har nästan lust att gråta ska jag säga!!! Prövade hans i morse och fan va skön den var! Han ba "Kanske kan gå på intervjun i den här?" hahahah Knäpp han är! Lovar att han inte kommer ta av sig den idag förutom när han ska på toa!!!

Ne nu ska han köra mig till jobbet! Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: lina

Love you<3

2011-08-31 @ 16:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0