??

Undar om man var fullare än va man trodde? Fan min fot värker satan alltså! Värre blir de också! undrar om jag kanske bör åka upp och röntga? hmm...

Mår väl lite bättre nu, hoppas att alvedonen hjälper inatt och jag vaknar pigg och färdig för jobbet!! Klarar inte av mentalt att vara hemma längre!!

Största delen av dagen har tillbringats i sängen, har knappt orkat mig upp därifrån. Chrille åkte iväg med sina morföräldrar , sen kom de hit. Var svårt att vara social, satt mest och halvsov.

Sen kom underbara Lina över med "Krya på dig" saker, hon hade med sig tidning, halstabletter ben & Jerrys och bullar! Hon är för underbar min fina vän! Vad skulle jag göra utan dig!! ??

Min fina älskling drog ut en tand idag samt fick dem nerfilade. Så fint de blev =) Dock sitter han med tussar i munnen och blöder, min fina <3

Ska väl ta och lägga mig i sängen och sova så jag är pigg och glad...

(Fick en glad överraskning idag :D )



Nu banne mig ska de ´bli en onepiece :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0