dåligt samvete

Usch, jag stannade hemma idag med! Inte bara för min egen skulle men för andras med! Men däremot har jag as dåligt samvete för att jag inte hjälper mitt team när jag är hemma! Men försöker också tänka att de har gått sjukt bra för mig och att jag kanske inte måste ha det!

Har legat i sängen och vilat fram tills nu, min kropp skrek efter det. Har inte mått bra alls. Nu har ryggen med börjat bli värre! Vad fan är de som händer med mig? Aja!! IMORRN då SKA jag gå till jobbet. Är de så att jag mår piss då med, ah då får väl jag stå ut!

Nu ska jag ta hand om mig lite så jag mår bättre, ska nog även beställa min one piece idag. Dock inte den jag verkligen verkligen vill ha för den får vänta lite..Min lilla inport =( Utan den andra som finns i sverige får de bli denna gång! Chrille dill vill också ha en så =) Men hans som han vill ha finns ju i Svergie!!! Fan va sur jag blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0